Inget mer Amir&Kissie

Tyvärr, så blir det inte dom två igen! Ni hörde faktiskt rätt Amir & Kissie blir inget mer!

Från Kissies blogg:
No more Kissie och Amir, men det har det inte varit på länge. Beror inte på våra kompisar, beror inte på vilka han umgås med även om många tror det. Är ingenting sånt, det beror helt på vårat "förhållande" till varandra. Jag tycker att vännskap är någonting som ska behandlas som ett förhållande, för visst är det ett slags förhållande?

Amir var som min pojkvän, fast utan problemen och sexet dvs.. Haha, känndes skönt att ha honom där när jag behövde honom, dock är jag är krävande flickvän som inte kan läggas åt sidan ett tag och sen kan man ringa mig när det passar, då har jag hellre nya pojkvänner.

Dock "gjorde jag slut via sms" vilket är fegt, men samtidgt träffar jag aldrig Amir längre. Just det som är problemet. Och det var jag som ringde, it was.. Tur nog lever vi båda i bloggvärlden, så grunden finns ju alltid kvar! Så vi träffades ju! Inga större förändringar dvs..


Dom två var väll som
gjorda för varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kommer jag kommentera ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0